Tuesday, March 6, 2012

Kalaulah...............

kalaulah aku ade kamera DSLR Nikon@Canon.......

nak je aku bawak ke hulu ke hilir menatang tu ..
nak je aku jadi photographer wedding ke , ape ke .. dapat la jugak side income ..
nak je aku amek gambar kucing banyak2 .. (maapla , aku peminat kucing)
nak je aku rakam setiap detik kenangan aku bersama kawan2 .. pastu diabadikan dalam album .. fuhhh !
nak je aku mintak sape2 jadi model , permantapkan lagi skill/teknik photoshoot ..
nak je aku join mane2 kelab photography kat malaysia nih ..
nak je aku masuk pertandingan photography .. tak menang pun , dapat sijil penyertaan pun cukupla ..
nak je aku shoot cantik2 pemandangan ke , orang ke  , pastu edit skit2 kat photoshope ..
nak je aku publish banyak2 dalam facebook , dalam blog ni ..

tapi.............

apekan daye , hajatku masih lagi tak tercapai ..
masih lagi menjadi angan2 dalam kehidupan seharian ..
aku cume mampu lihat dan berangan ,
tak mampu lagi untuk memiliki ,
tapi tak mustahil ada dalam genggaman ,
pasti aku buktikan suatu hari nanti .

Nothing Is Impossible

No comments:

Post a Comment

ape kate kalian?